sobota, 2 sierpnia 2014

Huśtawka gotowa!

   Jesteśmy z niej bardzo dumni:) To był wspaniały dzień. Uwielbiam tak współpracować z Mężem i razem coś tworzyć. Nie jest to częste, więc szczególnie pielęgnuję takie chwile w moich wspomnieniach. Kochanie, dziękuję Ci za pomoc i radochę, jaką mi sprawiłeś, Łukasz dziękuję Ci za pomysł i instrukcję huśtawki.
   Budowa począwszy od odkorowania stempli, poprzez ich wyszlifowanie, zaimpregnowanie, potem wymierzenie, wycięcie, dopasowanie, zaśrubowanie itd zajęła nam kilka dni, ale dziś pracowaliśmy najdłużej. W niektórych momentach musieliśmy improwizować, a ja chyba ze trzy razy jeździłam do sklepu budowlanego po brakujące elementy. Chciałam kupić obejmę na stemple do której przywieszona byłaby huśtawka, ale niestety nie było tak dużych rozmiarów. Pan, który stał za mną w kolejce spytał: "nie za duże te kajdany na Pani ręce?" Obejmy faktycznie wyglądały jak wielkie kajdany, a do tego kupowałam też solidny łańcuch...Uśmiechnęłam się odpowiadając pytaniem: "a skąd Pan wie, że to akurat na moje ręce, a nie na przykład szyję Męża?" :) Pani kasjerce bardzo spodobała się moja odpowiedź, pokiwała głową z aprobującym uśmiechem, a Pan z kolei chyba nie spodziewał się takiej odpowiedzi, wnioskując po jego czerwonej twarzy:) Taka tam dygresja.... No więc zdjęcia:)



Ławka jest na tyle szeroka i długa, że spokojnie można się na niej położyć wzdłuż. Montując łańcuch zostawiliśmy cztery luźne, zwisające oczka, na wypadek gdybyśmy chcieli ławeczkę obniżyć. Kolejna rzecz z listy "rzeczy do zrobienia" odhaczona:)
   Nie mogę się doczekać 7-ego... Jestem tak ciekawa jak nasz domek będzie wyglądał z oknami, które wybraliśmy. 
    W przyszłym tygodniu czeka nas przyklejenie styroduru pod okna balkonowe na parterze (na piętrze są już przyklejone, reszta jest już wycięta na wymiar i trzeba ją po prostu zamontować).  Musimy również przed tynkami podmurować Ytongiem (5x20x60), te cztery poziome belki drewniane, aby tynkarze mogli je pokryć tynkiem. Potrzeba 25 sztuk, najtaniej znalazłam w Leroy'u, za 2,19 zł. 
    To tyle na dzisiaj, miłego wieczorku wszystkim.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz