środa, 20 sierpnia 2014

Małe murowanie i szalunek domku narzędziowego

Dzisiaj króciutki wpis... Po powrocie z pracy udało mi się jedynie zmienić nieco wymiary domku, ze względu na długość desek, które posiadamy. Teraz będzie on miał 3,2m na 3,3m, ale dach będzie wydłużone z tyłu, aby przykryć będące tam kiedyś drewienko. Zrobiłam również wstępny szalunek. Wewnętrzne deski wymagają jeszcze niewielkiego uniesienia i wypoziomowania.

Wczoraj natomiast murek kuchenny zdecydowałam się nieco podnieść, o 10 cm, aby nieznacznie zasłonić blaty kuchenne, które kiedyś będą się za nim znajdowały.


1 komentarz:

  1. W sumie ja jeszcze na takim etapie nie jestem, ale zdaję sobie sprawę z tego, że bardzo ważną kwestią jest to aby wiedzieć również komu zlecić wykonanie instalacji hydraulicznych. Uważam, ze bardzo dobrze w takim razie się współpracuje z hydraulikiem https://darek-hydraulik.pl/ więc ja wam go polecam.

    OdpowiedzUsuń