środa, 27 sierpnia 2014

Tynków ciąg dalszy...gruz i zmiana koncepcji tarasu...wykop pod prąd

   Najpierw to, co Was pewnie najbardziej interesuje...Pamiętacie wczorajszą bombę cementową? Otóż dzisiaj już dwa pomieszczenia zmieniły diametralnie swój widok - pokój północno-zachodni i łazienka, a także kilka ścianek na klatce schodowej. Miejmy nadzieję, że 10 palet tynku ciężkiego Kreislel'a wystarczy. Panowie Rafał i Dominik zwracają uwagę na wszelkie nierówności, starają się jak mogą, aby ściany były maksymalnie wypoziomowane. Jest z nimi ubaw, bo tryskają poczuciem humoru i po prostu czystą przyjemnością jest nawet krótka z nimi rozmowa. Zawsze uśmiechnięci, mili i staranni. Jak do tej pory jesteśmy zadowoleni z naszego wyboru:) Spodobało mi się to, co powiedzieli na samym początku, że każdy dom, który robią traktują jak swój własny.



Walka z gruzem wygrana...Jednak moja radość nie trwała długo...po pierwsze gruzu jest ciągle za mało, a po drugie mój Mąż wróciwszy z pracy uznał, że lepiej skrócić długość tarasu od strony zachodu i zakończyć go na oknie kuchennym...Ręce mi opadły, bo gdybym była świadoma tej zmiany wcześniej, nie wysypywałabym tam gruzu... No cóż, teraz trzeba będzie przenieść. Front wciąż pozostawiłam w spokoju, ponieważ najpierw chcę zakupić rynnę i odprowadzić wodę dalej od domu. Dopiero potem przysypiemy rynnę ziemią z gruzem.
   Na zdjęciu poniżej widać też białe drzwi, które zamontowaliśmy tymczasowo. Szkoda nam tych pięknych sosnowych drzwi, bo przy pracach tynkarskich i wylewkowych na pewno by się zniszczyły.


Na domek narzędziowy weszło aż  6 worków gruzu plus 3 worki kartongipsu, który wyłożyłam na spód. W rogach świderkiem wydrążymy otwory na głębokość 80 cm, aby je zalać betonem. Reszta już nie będzie na takiej dużej głębokości.


Udało nam się również wykopać część trasy pod prąd... Zdecydowaliśmy się na głębokość 70 cm. Folię ułożymy na głębokości około 30cm. Folia pełni rolę ostrzegawczo- informacyjną. Zanim łopatą przetniemy kabel, najpierw natkniemy się na folię, której obecność będzie świadczyła o tym, że pod nią znajduje się kabel i nie należy tu kopać.


   Na zdjęciu tego nie za bardzo  widać, ale mamy do wykopania około 30 m, myślę, że udało się wykopać jakieś 13 m do tej pory. Im bliżej domu tym trudniej niestety - coraz więcej korzeni oraz bardzo ubita ziemia przez koparki. Ale myślę, że damy radę.
   Dobranoc kochani, czas odpocząć wreszcie...jutro kolejny dzień, znowu praca na zewnątrz i kolejne wyzwania.

7 komentarzy:

  1. Dokładnie pamiętam jak ja również miałem sytuację, że musiałem już robić wykop pod prąd. Wtedy również od razu znalazłem ofertę https://poprostuenergia.pl/prad-dla-domu/ z której oczywiście korzystam do dziś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno również ważną kwestią jest to aby cała nasza instalacja elektryczna w domu działała poprawnie. Jak dla mnie świetną robotę zawsze robi elektryk https://elektrycy.warszawa.pl/ którego każdemu mogę oczywiście polecić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie takie prace są bardzo ważne i tak jak już napisano przede mną to również fajnie jest wiedzieć który elektryk jest dobrym fachowcem. Muszę przyznać, ze ja jestem bardzo zadowolony z usług http://www.elektryk-krakow.pl/ i jak najbardziej właśnie tego fachowca każdemu polecam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Także chcę powiedzieć, że bardzo istotną sprawą jest to aby wiedzieć również z usług którego elektryka najlepiej korzystać. Jak dla mnie bardzo fajnie się współpracuje z https://wzu-energpol.pl/ i wiem doskonale, że na takich fachowcach zawsze można polegać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bezpieczeństwo i niezawodność naszych instalacji elektrycznych są kluczowe. Dlatego warto skorzystać z usług doświadczonego elektryka, który oferuje kompleksowe rozwiązania w tej dziedzinie. Firma https://www.warszawa-elektryk.pl/ to miejsce, gdzie znajdziesz profesjonalne usługi elektryczne dopasowane do Twoich potrzeb.

    OdpowiedzUsuń
  6. A czy wiecie, skąd wziąć sprzęt niezbędny do takiej budowy? Ciekawą możliwością jest na przykład wynajem koparko ładowarki. Istnieją firmy, które oferują właśnie tego typu usługi. Uważam, że warto wziąć je pod uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przy planowaniu remontu naszego mieszkania wiedzieliśmy, że konieczna będzie modernizacja starej instalacji elektrycznej. Zależało nam na znalezieniu firmy, która nie tylko wykona prace z najwyższą starannością, ale również doradzi najlepsze rozwiązania. Wybór https://elektryklodz.pl/ okazał się strzałem w dziesiątkę. Ich zespół nie tylko dokładnie ocenił stan istniejącej instalacji, ale także zaproponował nowoczesne i bezpieczne rozwiązania, które doskonale wpasowały się w nasze potrzeby. Cały proces przebiegał płynnie, a komunikacja była na najwyższym poziomie. Cenię sobie wysoką jakość usług i profesjonalne podejście do klienta, dlatego z pełnym przekonaniem polecam tę firmę każdemu, kto oczekuje najlepszego serwisu elektrycznego.

    OdpowiedzUsuń