piątek, 12 września 2014

JCB w akcji:) Kanalizacja - wykonana. Taras- wypełniony kamieniami z ziemią

   Piękny, słoneczny i ciepły dzień. Wrzesień cudownie się zapowiada. A w dodatku dzisiaj mieliśmy miłą wizytę koparki i to tej olbrzymiej, JCB, która wykopała nam 12 metrów i panowie przyłączyli nas do kanalizacji. Potem w 20 minut kopareczka wypełniła nas tarasik. Trzeba go teraz obsypać ziemią naokoło, aby betonowe płyty nie wygięły się pod naporem ciężkiego kamienia.





   Obiecałam zdjęcia wylewek... Oto nasz salon


I jeden z pokoi...


A to zejście do pralni. Jeden z Panów Wylewkarzy zaproponował zrobienie dodatkowego schodka, aby różnica pomiędzy pierwszym, a kolejnym nie była aż tak znacząca. Bardzo spodobał mi się ten pomysł i to, że Pan o tym pomyślał. Dzięki temu unikniemy niewygody w przyszłości.



2 komentarze:

  1. Hmm... z jednej strony świetnie, że prace idą do przodu, a z drugiej... krzyczeć mi się chce jak widzę tego potwora w Twoim ogrodzie pełnym tak pięknych kwiatów i dodatków.! Mam tylko nadzieję, że w czasie wykopów Panu nie "zeszło" i wszystko nadal jest na swym miejscu! :) pozdrawiwm gorąco!

    http://niekoniecznie-perfekcyjnej-dolcevita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, ogród z roślinkami jest cały i zdrowy na szczęście! Czujnym okiem pilnowałam, aby nic się nie stało. A działkę i tak wyrównać musimy po poprzednich koparkach. Ale to już po wykopie gazu:)

    OdpowiedzUsuń