piątek, 12 września 2014

JCB w akcji:) Kanalizacja - wykonana. Taras- wypełniony kamieniami z ziemią

   Piękny, słoneczny i ciepły dzień. Wrzesień cudownie się zapowiada. A w dodatku dzisiaj mieliśmy miłą wizytę koparki i to tej olbrzymiej, JCB, która wykopała nam 12 metrów i panowie przyłączyli nas do kanalizacji. Potem w 20 minut kopareczka wypełniła nas tarasik. Trzeba go teraz obsypać ziemią naokoło, aby betonowe płyty nie wygięły się pod naporem ciężkiego kamienia.





   Obiecałam zdjęcia wylewek... Oto nasz salon


I jeden z pokoi...


A to zejście do pralni. Jeden z Panów Wylewkarzy zaproponował zrobienie dodatkowego schodka, aby różnica pomiędzy pierwszym, a kolejnym nie była aż tak znacząca. Bardzo spodobał mi się ten pomysł i to, że Pan o tym pomyślał. Dzięki temu unikniemy niewygody w przyszłości.



10 komentarzy:

  1. Hmm... z jednej strony świetnie, że prace idą do przodu, a z drugiej... krzyczeć mi się chce jak widzę tego potwora w Twoim ogrodzie pełnym tak pięknych kwiatów i dodatków.! Mam tylko nadzieję, że w czasie wykopów Panu nie "zeszło" i wszystko nadal jest na swym miejscu! :) pozdrawiwm gorąco!

    http://niekoniecznie-perfekcyjnej-dolcevita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, ogród z roślinkami jest cały i zdrowy na szczęście! Czujnym okiem pilnowałam, aby nic się nie stało. A działkę i tak wyrównać musimy po poprzednich koparkach. Ale to już po wykopie gazu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele osób sobie nie zdaje sprawy, ale właściwe wykonanie instalacji hydraulicznej i kanalizacyjnej to rzecz bardzo ważna podczas budowy lub remontu. Jeśli będzie to zrobione źle, to jesteśmy skazani an częste awarie. U mnie tylko raz była awaria kanalizacji i zadzwoniłem do https://www.stankan.pl i dosłownie po kilku chwilach moja awaria odeszła w niepamięć.

    OdpowiedzUsuń
  5. W naszym przypadku, gdy z mężem budowaliśmy dom sytuacja wyglądała trochę inaczej. Okazało się niezbędnym montowanie zbiornika przeponowego https://www.dostudni.pl/zbiorniki-przeponowe-gws-global-water-solutions,news19.html z racji tego, gdyż w przyszłości chcieliśmy mieć trochę zwierząt i potrzebna była woda do magazynowania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sam wybór szamba to już powinien być sprawą indywidualną i moim zdaniem musimy o tym zdecydować sami. Ja natomiast jak czytałem wpis https://pytanieodom.pl/jak-podlaczyc-pompe-do-hydroforu/ to teraz wiem w jaki sposób można podłączyć pompę do hydroforu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również jestem zdania, że bardzo fajnie sprawdza się posiadanie wiedzy o hydraulice i kanalizacjach. Muszę przyznać, że jak czytałam na stronie https://www.dostudni.pl/zbiorniki-przeponowe-czym-kierowac-sie-przy-wyborze,b94.html to już teraz dokładnie wiem czym się kierować przy wyborze pompy przeponowej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Akurat na takich pracach ja się niestety nie znam, ale wiem jak istotną kwestią jest również to aby wiedzieć komu je zlecić. W kwestii hydrauliki to dla mnie zawsze dobry jest specjalista z firmy https://fachowenaprawy.pl/ i na nim na pewno można polegać.

    OdpowiedzUsuń