wtorek, 1 kwietnia 2014

Środa

    Kolejny piękny dzień. Koparka jednak nie mogła dziś przyjechać, ale co się odwlecze, to nie uciecze. Ja natomiast dosadziłam trzy kolejne drzewka - jabłoń papierówkę czerwoną, jabłoń champion i czereśnię burlat (jedna z najcenniejszych wczesnych odmian). Dokupiłam też 11 malin.
   Udało mi się położyć pierwszą warstwę czarnego Hammerite na metalowe elementy wasągu, a także pomalowałam beczkę i dokończyłam pracę z małym wózeczkiem.
     Przyjechały pustaki Porothermu, 17 palet, papa, cement oraz wapno. 
    A propo wapna i plastyfikatorów...polecam krótki, ciekawy artykuł na temat - czy plastyfikatory mogą zastąpić wapno w zaprawie cementowej. http://www.ekspertbudowlany.pl/artykul/id2622,czy-plastyfikator-zastepuje-wapno-w-zaprawie-budowlanej
     Z utęsknieniem czekamy na jutro, ponieważ wreszcie zaczniemy budować mury:) Miłego wieczorku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz