piątek, 11 kwietnia 2014

Stalowy stojak na drewno do kominka

    Oto moja dzisiejsza zdobycz - piękny stalowy stojak na drewno do kominka. Normalnie kosztuje około 100 zł, czasem więcej w zależności od modelu. Ja zapłaciłam u Pana na targu 40 zł. Musiałam go wziąć, ponieważ pamiętam sytuację z wózeczkiem - potem przez cały tydzień żałowałam, że go nie zakupiłam. A taka okazja nie często się zdarza. Teraz jest obniżka, bo już po sezonie. Stojak wygląda jak nowy. Ma piękne zdobienia, na dole małe nóżki. Poza sezonem mogę go też wykorzystać jako dekoracyjny kosz na kwiaty do tarasu.
     Kupiłam też od biednej staruszki krzaczek bukszpanu, bo żal mi się zrobiło kobiety. Siedziała sobie na krawężniku i jedyne co miała do sprzedania to dwa szafirki (które już u siebie posiadam) oraz ten jeden krzaczek bukszpanu. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz