wtorek, 25 lutego 2014

Weekend

    Dosyć intensywny weekend za nami...
   W sobotę odwiedzili nas bardzo mili Panowie Geodeci, którzy już niedługo będą tyczyć nasz domek. Poprosili o przygotowanie 25 palików około 1 m oraz 4 krótsze belki około 50 cm. Na strychu znaleźliśmy niepotrzebne bale i deski, więc je użyliśmy, przecinając w odpowiednich miejscach. W sumie zrobiliśmy 30 palików. Nasze fundamenty postanowiliśmy podnieść o 20 cm (w projekcie przewidziane jest 53 cm, my będziemy robić na 73cm). Za wytyczenie budynku zapłacimy 500 zł. Widać, że Panom zależy, aby porządnie wykonać swoją robotę.
    Przyjechała też dostawa węgla, Teściowa zamówiła jedną tonę, udało mi się ją przerzucić do komórki w ciągu 2,5 godziny, tak więc jestem z siebie dumna:)
    Potem wraz z Mężem pojechaliśmy na siłownię i przebiegłam 7km, chociaż podczas 3km złapał mnie kryzys. Zaczęło mnie boleć biodro i generalnie brakowało mi tchu, ale zmusiłam się, by zacisnąć zęby i biec dalej. Udało się:) Owocny dzień.
   Swój siłowniowy sukces powtórzyłam i w niedzielę - może nie przebiegłam 7 km, ale o kilometr mniej i to też nie jest źle, zważywszy na to, że miałam zakwasy z poprzedniego przerzucania 1000 kg węgla.
   No i słoneczko tak cudownie świeciło:) Żyć, nie umierać.
  Po południu spotkaliśmy się z Szefem naszej Ekipy Budowlanej. Przedłożyliśmy mu umowę do poczytania na spokojnie w domu. 
   Co do okien dachowych - Pan Paweł zaproponował nam podobno klasę lepszą od rodzaju Fakro nad którym myśleliśmy - Roto Designo D6.
http://pl.dst.roto-frank.com/pl/produkty/okna-dachowe/okno-obrotowe-designo-r6.html
  Tak więc wciąż wahamy się pomiędzy Fakro, a Roto. Nasz Budowlaniec jest przeciwny Roto, natomiast Pan Paweł stara się jak może, aby nas przekonać do tej firmy, zamówił nawet doradcę technicznego, który przeprowadziłby szkolenie z montażu dla naszej Ekipy Budowlanej.
   Oprócz tego udało nam się wreszcie znaleźć wspaniałego i przesympatycznego Kierownika Budowy, który mieszka w tej samej wsi. Jesteśmy zadowoleni! Już niedługo, jak tylko skompletujemy wszystkie dokumenty, będziemy mogli złożyć w Starostwie zawiadomienie o rozpoczęciu robót budowlanych. Trzeba to zrobić przynajmniej 7 dni wcześniej.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz