niedziela, 9 lutego 2014

Archon i projekty ich kuchni

 Jeśli widzieliście zakładkę "Inspiracje", to wiecie, że kilka zdjęć kuchni znalazło tam już swoje miejsce. Dziś mając trochę wolnego czasu zaglądnęłam na stronę Archonu i ich projekty kuchni. Postanowiłam zachować te, które podobają mi się najbardziej - potem zawsze łatwiej wytłumaczyć innym co chcemy, a czego nie chcemy w naszej kuchni. 

ciekawa kolorystka, jasna kuchnia pomimo dosyć ciemnych frontów


również ładna kolorystyka, 


hmmm...a co sądzicie o tej?


a to jest mój faworyt z kuchni Archon - cieplutkie, jasne, drewnopodobne fronty, szare blaciki, tu i tam elementy białe plus detale w żywej kolorystyce - tak jak tutaj, to chyba purpurowy? Fiolet również ładnie by wyglądał, albo ładna, żywa zieleń


także ciekawe rozwiązanie, chociaż tutaj ta kuchnia wydaje się taka...smutniejsza, pomimo tego, że jest jasna. Może gdyby dodać kilka żywszych detali, nabrałaby rumieńców...


A tu już z innej beczki...pisałam jakiś czas temu o panelu drewnianym na ścianę, który widziałam w Castoramie. Udało mi się zrobić jego zdjęcie (poniżej). Powyżej natomiast zdjęcie znalezione w Archonie, na którym również wykorzystują motyw pni drzew.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz