środa, 12 października 2022

JeDynie w Wawrzeńczycach i miesiąc różańcowy

 Pokaże Wam dziś cudowne, sezonowe miejsce pod Krakowem - JeDynie, w Wawrzeńczycach, czyli Fabrykę Dyń:). Na miejscu jest duży parking, a wstęp kosztuje 20zł od osoby. Wychodząc można sobie wybrać jedną z mniejszych dyń wyłożonych w sklepiku.  Zapraszam Was na zdjęcia, jakie udało nam się poczynić:)








Jeden z najpiękniejszych zakątków.





Był też straszny zakątek, pełen budzących grozę postaci.





Labirynt był chyba największą atrakcją dla Dzieci:)







Werbena patagońska robiła wrażenie.


Październik jest miesiącem różańcowym i staram się z Chłopcami codziennie brać różaniec do ręki i odmawiać Koronkę do Bożego Miłosierdzia (czasem dziesiątkę Zdrowasiek) przy zapalonej świecy i obrazku Jezu ufam Tobie. Tadzio powiedział, że bardzo lubi modlić się na różańcu, co bardzo mnie ucieszyło.

6 komentarzy:

  1. Rodzinka przeurocza, zawsze jestem pod ogromnym wrażeniem Waszej piątki :)) Sesja zdjęciowa rewelacja, kwintesencja jesieni :))
    Ściskam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakie ot miłe, Agnes:* A ja zawsze kocham czytać Twój blog. Dziś pozdrawiam z małym bólem głowy, oby mi minął.

      Usuń
  2. Przepiękne miejsce i z pomysłem. Wspólna modlitwa zaowocuje, nic piękniejszego nie możesz dać dzieciom, jak silna wiarę...z nią każdy da radę przejść przez życie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo pragnę przekazać dzieciaczkom wiarę, bo w niej największa nadzieja... Teraz mamy tyle przepięknych chwil w życiu, ale to życie nie zawsze będzie wesole, radosne i z sensem. A sens życia zawsze znajdziemy w Bogu.

      Usuń
  3. Świetne miejsce. Pod Warszawą jest coś podobnego o nazwie Dynioland :) Wszystkiego dobrego Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że nie mamy bliżej do Warszawy:) Ale też mam duuużą listę miejsc do zobaczenia:)

    OdpowiedzUsuń