niedziela, 2 października 2022

Lego, bachata i ciasteczka. Gala Business Dancing Polska

   Tadzio od dawna już fascynuje się lego i o ile gotowe zestawy sprawiają Mu frajdę zaraz po złożeniu, to jednak dużo więcej czasu poświęca na tworzenie swoich własnych projektów, a potrafi zbudować dosłownie wszystko, nawet pojazdy ze Star Wars. Od niedawna natomiast do fanów składania Lego z wymieszanych klocków dołączył też Nikoś. Póki co potrafi wybudować czterokołowe pojazdy. Jestem pewna, że z czasem poszerzy swoje umiejętności.
   Poniżej przykłady wybudowanych dzieł moich Chłopców.
Na Dzień Chłopca razem z Zosią upiekłyśmy pyszne pierniczki dla naszych trzech Mężczyzn - tych małych i tego dużego, który przebywał wtedy w Rydze. Grzesiowi w ogóle rozpoczęły się dni delegacji i teraz ciągle będzie poza domem. Czeka Go jeszcze Walencja i Dubaj - z tych pewnych wyjazdów, a co jeszcze, tego nie wiem. 
Ja z kolei wybrałam się wraz z koleżanką na bachatową imprezę organizowaną przez szkołę tańca (Forum Tańca), do której uczęszczam. Wytańczyłam się i naładowałam endorfinami.
Chciałam się też  z Wami czymś podzielić. Biorę udział w charytatywnej Gali Business Dancing Polska, na której jeśli wszystko pójdzie dobrze, zatańczę bachatę przed sporą publicznością i jury, będą też różne licytacje wartościowych przedmiotów (np. rakieta Igi Świątek, czy koszulka Lewandowskiego). Jednym z warunków uczestnictwa jest zebranie funduszy na Fundację Bądź poprzez skarbonkę na Siepomaga. Chciałam Was prosić o wsparcie, choćby najmniejsza kwotą, a zawsze popchnie to zbiórkę do przodu. Poniżej link:

https://www.siepomaga.pl/krk1011-klaudianowak?fbclid=IwAR3tSTFVfrkmHHFwdpwyeFBgaj_Jm0I5MgKMS1jRUOeIe7WTBdsrgTXa6Lg
 
Zosia zrobiła się taka przytulaśna i ciągle powtarza "Mama, koam Cię". To takie słodkie!
Poniżej debiut moich Synków w krótkim filmiku :D

1 komentarz: