niedziela, 17 maja 2015

Nasadzenia, nasadzenia... :)

   Witajcie kochani. To był bardzo pracowity weekend... Mój Brat przyjechał i dużo nam pomógł. Wspólnie zwoziliśmy ziemię, usunęliśmy kupę kamieni, która leżała na linii, gdzie ma być ogrodzenie, przemieściliśmy różne rośliny, a ja zrobiłam nowe nasadzenia na naszej tarasowej skarpie. Powoli, powoli zaczynamy doprowadzać to wszystko do porządku. Jeszcze wiele pracy przed nami, ale każdy dzień cieszy. Każda zmiana cieszy... Każda nowa roślina cieszy...Każdy nowy słupek pod ogrodzenie cieszy...
   Tak wygląda taras od strony południowo-zachodniej:

 A tak od strony południowo-wschodniej:
 I z dalsza, z drogi, możecie zobaczyć jak blisko mamy słupki ogrodzeniowe.
 Tutaj również coś pozmieniałam... Wraz z Bratem przywieźliśmy te duże kamienie z innego rejonu działki, gdzie zaczęły już zarastać przez poziomki, a tu będą lepiej wyeksponowane.

 Taką piękną azalię zakupiłam na skarpę tarasową...Nie mogłam się jej oprzeć...
 Kwiaty ma po prostu cudowne.
 A to rododendron przy pergoli. Kolor również zachwyca...
 I inny rododendron - przed domem.
 Azalia japońska również prezentuje swoje wdzięki.
 A to drzewko migdałowca, które podcięłam zaraz po przekwitnięciu... Widać jak obficie puściło mnóstwo pędów. Mam nadzieję, że do jesieni bardzo się zagęści,  a na wiosnę obrodzi kwiatami ponownie.
 Na huśtawce również zawiesiłam kwiaty. Na razie jedne, moje ulubione czerwone surfinie.
 A to mój prezent od Grzesiaczka na trzydzieste urodziny...Przecudny ogromny (2,2m) wiatrak. Musimy mu przygotować dobre miejsce. Trzeba wyłożyć folią, potem zasypać kamyczkami, żeby trawa nie zarastała.
I to na tyle, miłego tygodnia Wam życzę, dużo pogody i uśmiechu oraz siły do wypełniania codziennych obowiązków. Niech te obowiązki staną się i przyjemnością.

1 komentarz:

  1. Klaudusiu, ogród przepiękny, oczu nie mogę oderwać, ale proszę nie dźwigaj nic ciężkiego, żadnych donic ani kamieni, niech to robią mężczyźni, pamiętaj!
    Prezent od G. wspaniały. W tym Twoim poście jest zawarta Wasza miłość i szczęście.
    P.S.
    Wiele razy chciałam dodać Twój blog do mojej listy obserwowanych i za każdym razem pojawia mi się info, że nie można wykryć kanału dla tego adresu URL. Myślę, że ten problem mają też inni obserwatorzy i Twoje posty nie wyświetlają się nam na bieżąco, a szkoda, bo miałabyś więcej wejść. Buziaki posyłam:-)

    OdpowiedzUsuń