sobota, 3 września 2022

Legendia w Chorzowie

 Kochamy widzieć uśmiechy na buziach naszych Dzieci, jak chyba wszyscy rodzice, sami mamy wtedy radość. Dlatego też, gdy na grouponie pojawiły się tańsze bilety do Legendii, długo nie czekałam i zakupiłam dla całej rodziny. Potem czekaliśmy,  aż Grześ zrobi sobie wolne w dzień powszedni, aby kolejki do atrakcji były mniejsze i wybraliśmy się do Chorzowa. Nie wiem kto się lepiej bawił ja, czy Dzieciaki (Grześ nieco mniej, bo walczył z uporczywym bólem głowy, który ostatnio często Go dopada, co mnie martwi).

Najpierw zaproszę Was na film tym razem.

























4 komentarze:

  1. Rozrywek cała moc, nic dziwnego że dzieci uśmiechnięte i zadowolone.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super było na pewno. zmartwiło mnie info o Grzesiu, może to pogodowo- ciśnieniowe. Ja w takich razach wypijam polopirynę S i przechodzi natychmiast. Może niech Grzesiu spróbuje raz zastosować i zobaczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała rodzinna wycieczka, a dzieci jak wyrosły... Są bardzo odważne. Zmartwiła mnie wiadomość o bólach głowy Grzesia. Może warto kontrolować ciśnienie. Koniecznie poszukajcie przyczyny. Dużo zdrówka dla wszystkich oraz wszelkiej pomyślności. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. I znowu byłaś bardzo blisko mnie :). Widzę po Waszych minach, że zabawa była udana. Mam nadzieję, że to nie ostatnia Wasza wizyta w tym miejscu. Pozdrawiam Was serdecznie, a w szczególności Grzesia :)

    OdpowiedzUsuń