wtorek, 21 grudnia 2021

Świąteczny czas

 Kocham świąteczną krzątaninę, wypiekanie pierników i ozdabianie domu. Tym bardziej, że ekscytuje też to moje dzieci. Niestety pracy jest tyle, że czas strasznie mi przecieka przez palce... Ciężko znaleźć wolną chwilę.

  Pierniki upieczone, aczkolwiek nie wiem, czy nie będziemy robić jeszcze jednej partii...


Dekorowanie przez Chłopców i ich kuzynkę zaliczone:)



Ja lubuję się w białym lukrze, bez kolorowych dodatków.
Takie lampioniki zakupiłam dla Chłopców na roraty, dokleiłam im kolorowe kartoniki i włożyłam lampki led. Udało nam się raz wybrać na tą specjalną mszę, z czego bardzo się cieszę. To był ich pierwszy raz.

Radochę mamy, gdy się przebieramy:)

Zosia po raz pierwszy świadoma ozdób wokół niej, zafascynowana jest ogromnie.




Taki domek z landrynek zrobiłam dla kolegi Tadzia na urodzinki. 

A to już tradycyjny domek z piernika z landrynkowymi witrażami. W tym roku powstały takie cztery. Każdy inny.

Kalendarz adwentowy cieszy się zainteresowaniem Chłopców, zadania robione są na bieżąco.



Kuchnia też wystrojona:)





Zosia zafascynowana lampionem.





Nie zabrakło też szopek. Mamy ich chyba 5 :) Lubimy śpiewać przy nich kolędy.
Może zwróciliście uwagę, że w tym roku wymieniłam zimne białe światełka na ciepłe... Bardziej pasują do ciepła kominka i blasku świec.







A takie pierniczki wykonałam dla kadry naszego przedszkola.
I to kolejne zamówienie, tym razem do szkoły.
Domki z kolei to na prywatny użytek:)
Kolejna szopka, tym razem złożona z kartoników z książki. Nie było łatwo, musiałam pomóc Chłopcom, bo sami nie daliby rady.

I jeszcze trochę miłości Wam wysyłam
A tu babulinka kuka sobie :)


Kochani, w tych trudnych i stresujących czasach, w jakich dane nam jest żyć, niech świadomość ogromu miłości narodzonego Pana Jezusa pozwoli nam być uważnym i wrażliwym na drugiego człowieka. Niech nasze serca otwierają się na innych i czerpią większą radość z dawania, niż z brania. Bo im więcej dajemy, tym więcej otrzymujemy. Życzymy zdrowia, mądrych ludzi wokół, doceniania drobnostek, wdzięczności za dar życia oraz spędzenia Świąt Bożego Narodzenia w gronie rodzinnym, z tymi, których kochamy.





3 komentarze:

  1. Ależ u Was piękna i świąteczna atmosfera. Podziwiam ilość upieczonych pierniczków - u mnie skończyło się na dwóch blaszkach. Domek z landrynek dla kolegi Tadzia wyszedł obłędnie, jednak nic nie przebije chatki z piernika niczym z bajki o Jasiu i Małgosi. Pozdrawiam serdecznie i również życzę wszystkiego co najpiękniejsze i najwspanialsze dla Ciebie i Twoich najbliższych na te święta. Niech to będzie wyjątkowy czas, mimo wszystko

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny Czas w cudownym Domu, w cudownej Rodzinie.Niech Dziecię Jezus zawsze Wam błogosławi a ja pamiętam w modlitwach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny, ciepły dom tworzy Wasza wspaniała rodzinka. Podziwiam pracowitość. Trzy Skarby do ogarnięcia, a tutaj tyle pięknych dekoracji i ogromna liczba pierników. Życzę Wam, by Nowy 2022Rok i wszystkie dalsze lata przynosił tylko dobre chwile. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń