niedziela, 18 października 2020

Zatorland - kraina dinozaurów oraz wspaniałej rozrywki

 W końcu udało mi się zabrać Dzieciaczki do Zatorlandu. Odkładałam to i odkładałam, aż w końcu w ostatni weekend września zrealizowałam nasze małe marzenie. Wykupiliśmy dwudniowy bilet wraz z noclegiem na polu kempingowym River Park, bo oczywiście pojechaliśmy tam kamperem.

   Powiem Wam, rozrywka przednia! Dzieciaki nie wiedziały co ze sobą zrobić ze szczęścia. W Zatorlandzie można zwiedzić chyba największy w Polsce Park Dinozaurów z ruchomymi eksponatami, zabawić się w Lunaparku oraz w Parku Owadów, przepłynąć się barką w Parku Mitologii, przejechać się klimatyczną kolejką oraz obejrzeć film w 5D. Bardzo cieszyliśmy się, że przybyliśmy tam po sezonie, gdyż na większości atrakcji byliśmy...sami! Diabelski młyn? Tylko ja i Chłopcy... Dino-kolejka? Cała dla Tatusia i Tadzia (Nikoś był za mały, atrakcja dla dzieci od 110cm)... Wieża? Na wyłączność dla mnie i Chłopców itd itd... Jedynie biedna Zosieńka nie znalazła tam atrakcji dla swojego wieku, ale Jej to chyba było jeszcze obojętne, nie wyglądała na zmartwioną. Bezpiecznie i komfortowo. Większy tłum pojawił się dopiero po południu.

Zapraszam na szybkie migawki z naszej wycieczki oraz dla wytrwałych - kilka filmików.
























2 komentarze:

  1. Ech, miałam obiecany Zatorland po maturze. Maturę już dawno zdałam, a w Zatorlandzie jak nie byłam tak nie byłam. Mimo wszystko dobrze jest Was widzieć takich szczęśliwych ze wspólnie spędzonych chwil. Nic Wam ich nie zastąpi.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile emocji...:) Wspaniała wycieczka, z przyjemnością obejrzałam filmiki i poczułam się troszkę jakbym była z Wami.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń