środa, 9 marca 2016

Mała metamorfoza kominka

   Witajcie kochani. Czasem lubię coś u nas pozmieniać, a już dawno marzyło mi się lustro w ramie nad kominkiem. Udało mi się takie upolować w IKEI i wcale nie było drogie, bo kosztowało tylko 150zł. Po zawieszeniu lustra zajęłam się także ławeczką po lewej stronie kominka. Wyścieliłam ją mięciutkim i miłym futerkiem, tworząc ciepły kącik. Tak to wyglądało:



Izo kochana, wreszcie wykorzystałam wspaniały prezencik od Ciebie - rameczkę z masą na odbicie rączki bobasa. Zmieniłam jedynie kolor ramki, jak zwykle na biały. Dziękujemy bardzo!
Na oknie kuchennym natomiast zagościła u mnie wiosna:)
 W mojej domowej "pracowni" powstały kolejne wytwory. Tym razem taki różowy kotek:

 Oraz kolega- niebieski kotek:)
 Z rolek po papierze toaletowym wymądziłam coś takiego, pomaluje to jeszcze na czarno w najbliższą sobotę, jeśli pogoda dopisze.
 I jeszcze kotwiczka w ramie.

Tyle na dzisiaj, miłego wieczoru!

2 komentarze:

  1. Jesteś niesamowita Klaudusiu, kiedy Ty to robisz, czy Tadzio dużo śpi?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przytulnie i domowo o taki sam efekt mi chodzi. Jak się już urządzę to również podzielę się z tobą moimi aranżacjami ;) Pozdrawiam serdecznie Ania .

    OdpowiedzUsuń