piątek, 2 października 2020

11 lat po ślubie...

 19 września minęło 11 lat, odkąd braliśmy ślub...Z rozrzewnieniem wracam pamięcią do tego dnia, był to jeden z najpiękniejszych dni w moim życiu i gdybym mogła, chętnie bym go powtórzyła. Wszystko było takie idealne, nawet pogoda się udała, chociaż tego roku cały wrzesień był deszczowy, to w dzień naszego ślubu wyszło słońce.

  Najchętniej wracam do pierwszego tańca. Zatańczyliśmy walca, a potem ułożony przez siebie układ do bachaty, który marzy mi się, aby odtworzyć jeszcze raz. I wiem, że w końcu kiedyś sie do tego zabierzemy - zatańczymy nasz pierwszy taniec ponownie.

W naszą Rocznicę wyjechaliśmy sami na kemping do Cieszyna, gdyż moja Mama w ramach prezentu zaoferowała się by zostać z całą naszą trójką. To był wspaniały prezent, który pozwolił nam odpocząć, skupić się na sobie, ale i zatęsknić za naszymi Pociechami, okazuje się że pomimo tego, że z każdego wyjazdu wracamy zmęczeni, to jednak pobyt bez naszych ukochanych Dzieciaczków to nie to samo. Owszem, cieszyliśmy się totalną wolnością, jakiej nie miałam już wiele lat, jednak wciąż myślami byliśmy z naszymi Dzieciakami, a bo to by im się podobało, a bo to by ich cieszyło itd...

  Na kempingu znajomi przyszykowali nam przemiłe niespodzianki - były życzenia, prezenty, ciasto, była dedykacja u orkiestry, uczestnicy kempingu tańczyli wokół nas w kółeczku, było krzyczenie "gorzko, gorzko" jak na weselu, a ja potem wysłuchiwałam komplementów, że wyglądam o 10 lat młodziej niż mam (a przecież mam 35!). Właściciele kempingu jak zawsze przemili, od nich również usłyszeliśmy takie życzliwe słowa... To był piękny weekend, z moim ukochanym Mężczyzną, za którego jestem tak ogromnie wdzięczna. Mam w życiu tak wiele... Zdaje się, że zaciągnęłam gdzieś niezły kredyt i chyba będę spłacać go całe życie.


Kochanie dziękuję, że jesteś :* Zawsze bądź :*

3 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego Kochani z okazji tak pięknej rocznicy. Aby te 11 lat zostały podniesione do potęgi entej, a Wam nie zabrakło miłości i wyrozumiałości względem siebie.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje z okazji rocznicy. Życzę Wam kolejnych pięknych lat w zdrowiu, miłości, szacunku i wzajemnym zrozumieniu. Wszystkiego dobrego dla Was.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, gratuluję i życzę Wam dużo szczęścia w dalszym życiu <3
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń