piątek, 27 sierpnia 2021

Migawki z ogrodu

 Króciutki post, ale w planie kolejne, bo mam zaległości. Dzisiaj chciałam Wam tylko pokazać kilka zdjęć z ogrodu. Zapraszam na spacer. Każdego dnia coś się zmienia.

Chwilka odpoczynku... Krótka, bo trzeba kosić!

Oczko oczyściłam z różnych roślin, które zasadziliśmy w wodzie. Okazało się, że są zbyt inwazyjne i za bardzo porosły oczko. Poprzestajemy na liliach wodnych.


Borówki... Uwielbiam. Nikoś i Zosia także:)
Poniżej możecie zobaczyć moje dwa kochane szpaki wyjadające borówki.








Generalnie ogród to nigdy nie kończąca się praca. Ale raduje serce.



1 komentarz:

  1. A mnie się podobają też ceglane tarasy. Nawet ostatnio znalazłam firmę https://www.vintagewall.pl/plytki-ceglane-podlogowe , która oferuje właśnie tego typu płytki, także zastanawiam się czy nie kupić ich… Myślę, ze będzie to dobry pomysł….

    OdpowiedzUsuń