poniedziałek, 25 września 2023

Jezioro Mucharskie - Rodzice mają wychodny weekend:) 8-10 wrzesień

 Marzył mi się cały rok taki weekend sam na sam z moim Mężusiem, dlatego jestem ogromnie wdzięczna Teściowej, która już w piątek rano została z naszymi Dziećmi, z całą trójką.  My natomiast wzięliśmy ze sobą motorówkę i pojechaliśmy kamperem nad Mucharskie, które tak bardzo pokochaliśmy. Dawno tak nie wypoczęłam. Spędziliśmy cudowny czas, poznaliśmy nowe osoby, dryfowaliśmy i opalaliśmy się, holowaliśmy ludzi na pontonie i po prostu cieszyliśmy się sobą.  Pod koniec weekendu zepsuł nam się wirnik w pompie wody i zagotowaliśmy silnik, ale na szczęście potem w domu mój sprytny Mężuś poradził sobie z awarią, chociaż spędził na dłubaniu w silniku kilka dni. Jestem z Niego bardzo dumna, że ogarnia sam takie rzeczy.






Tak sobie dryfowaliśmy na dwie motorówki:
A tak nas holowali do brzegu...



Innego dnia udało nam się także pójść na randkę do restauracji Aviv. Wierzę w to, że o związek trzeba dbać tak jak o każdy silnik w samochodzie - regularne przeglądy, tankowanie dobrym paliwem, zmienianie opon na sezon, itd. Inaczej samochód będzie niezdolny do jazdy. Tak samo jest z małżeństwem - trzeba dbać o relację, nieustannie ją pielęgnować, by ogień cały czas płonął. Nie można spocząć na laurach, ważne są małe gesty, fizyczna bliskość, wzajemna troska i szacunek. Małe niespodzianki, drobne prezenty, które wcale nie muszą wiązać się z kosztami. Miłe wiadomości podczas dnia, pokazanie tej drugiej osobie, że się o niej myśli. Tylko tyle i aż tyle.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz