wtorek, 25 sierpnia 2020

Mała sesja z naszym drugim Domkiem, migawki z ogrodu i inne

 Zapragnęłam małej sesji z naszym Domkiem na kółkach... Taka mini sesja:) I mam. Kompletnie amatorska, robiona komórką... Niestety spóźniliśmy się ze światłem, trochę za bardzo zaszło i świeci nie z tej strony, co chciałam, cieniując nas za bardzo, ale i tak mi się podoba. 




Któreś ze zdjęcia powyżej trafi do kamperowej rameczki, którą otrzymaliśmy w prezencie na Rocznicę Ślubu. Pasuje uaktualnić zdjęcie:) Poniżej również bukiet, który zerwałam na 15 sierpnia, znowu świętujemy ten dzień będąc na kempingu...
Tak właśnie transportuję kwiaty na kemping. W blacie kuchennym mamy otwór na mały kosz prawdopodobnie na jakieś obierki, czy coś takiego, jednak nigdy nie używam go do tego celu, a świetnie sprawdza się on jako pojemnik na kwiaty.

A teraz bardzo krótkie migawki z ogrodu, który dopiero teraz odżywa i kwitnie po wielkim gradobiciu...






Wkrótce post o naszych ostatnich podróżach, tymczasem pozdrawiam Was wszystkich ciepło, trzymajcie się zdrowo.


1 komentarz: