niedziela, 4 stycznia 2015

Sobotnie zakupy

   Dzień dobry kochani. Zaraz zmykam do kościółka, bo już mamy niedzielę, ale jeszcze najpierw może uda mi się opisać wczorajszy dzień, a było tego sporo, tak więc w dużym skrócie:
  1. Wanna pokrywa się mozaiką, jestem bardzo zadowolona z wyboru mozaiki, ponieważ musiałam ją dobrać do wybranej kolekcji Ancony, bo w standardzie mozaiki do wyboru nie było... 
  2. Dolna łazienka zyskała kolejne płytki, można już zamawiać oba lustra do łazienek u miejscowego szklarza...
  3. Górna łazienka została częściowo zasilikonowana oraz zafugowana...
 4. Mamy wymalowane WSZYSTKIE sufity w domku oprócz najmniejszego pokoju - tam trzeba położyć jeszcze jedną warstwę:) Co bardzo mnie cieszy!
  5. Zamówione są drzwi wnękowe do łazienki na dół (do prysznica) - Radaway model Carena dwj 120. Otwierane do środka. link Cena 1740zł.
  6. Pomału rozglądamy się za baterią prysznicową oraz drążkiem. Deszczownicy mieć nie będziemy, ponieważ nie jest to coś, co do mnie przemawia, pewnie nigdy bym tego nie używała:)
 7. Wnieśliśmy z moim Bratem całe drewno do kotłowni, gdzie poukładałam je na najbardziej odległej ścianie. Śmieję się, że dodatkowa izolacja jest:) No i teraz żaden deszcz nie straszny.
  8. Niecierpliwy Grześ zawiesił lampę do łazienki, udało mi się zrobić jej zdjęcie. Rzuca śliczne wzorki na ścianę.
  9. No i lampowe zakupy.... Pojechaliśmy do OBI, gdzie jest dosyć duuuuży wybór wszelakich lamp i zakupiliśmy cały bagażnik... Dwie do salonu (plafony na 5 i 8 żarówek), dwa kinkiety, które będą zgrywały się zarówno z salonem, jak i kuchnią, dwie lampy do kuchni (główna i nad stół), lampa do naszej sypialni oraz lampa do łazienki dolnej (na razie jedna, pozostało jeszcze kupić drugą). O cenie może nie będę mówić, bo znowu dostanę zawału serca:) Ale już nie mogę się doczekać kiedy będziemy mogli zawiesić je wszystkie! Szczególnie te do salonu i kuchni:)
  10. Zakupiliśmy też rolkę ciepłych ledów do łazienki górnej, które zamontujemy pod półeczkami... No i włącznik potrójny, ale to już w Castoramie, bo w OBI był taki jeden, ale za...50 zł! Dokupiliśmy też 4 włączniki schodowe. Eh, końca nie widać tych wydatków...
  11. Oglądamy też panele podłogowe... Do nas będziemy potrzebowali około 70m2 samych paneli. Podobają mi się takie panele z fugą, niestety są one o wiele droższe niż te zwykłe. No i patrzę jedynie na AC4.






1 komentarz:

  1. Jak pojawi się oświetlenie to już będzie super, szczególnie w te obecne długie wieczory :))) Wanna jest coraz piękniejsza :D

    OdpowiedzUsuń