poniedziałek, 19 stycznia 2015

Drzwi Radaway, kolejne kolorki w pokojach

     Tak na szybciutko, ponieważ jest już 22:40 i naprawdę padam... 
    Drzwi do łazienki dolnej zamontowane! Są cudowne, otwierane do środka, bardzo wygodne. W środku mnóstwo miejsca... no i wypróbowałam ławeczkę:) Bateria również zamontowana.
     Podłoga w kuchni zafugowana.

     Poniżej pokój dolny, który został nam do wymalowania... Dziś udało się go skończyć. Wybraliśmy Zieloną Wyspę  Duluxa i Zimę Wietrzną Nobilesa.
 No i mała zmiana:) Natchniona pomysłem będąc w sklepie budowlanych chwyciłam farbę Nobiles Orzechowa Jesień i machnęłam jeszcze na szybko dwie ścianki w pokoju z Garścią Muszelek Duluxa:) Z efektu jestem zadowolona, zrobiło się przytulniej.
   Ahhhh i mamy już narożnik! Śliczny, mięciuchny i beżowy:) W sam raz mieścić się będzie w salonie. Na razie nie mam zdjęć...

2 komentarze:

  1. mój mąż jest bardzo zadowolony z wnęki na prysznic. Facet wieleee praktycznych rozwiązań potrafi podać:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam brąz... jest taki ciepły i przytulny :)

    OdpowiedzUsuń