sobota, 15 marca 2014

Dzień czwarty- murowania bloczków ciąg dalszy

   Dziś króciutki sobotni wpis. Nasza Ekipa budowlana dokańczała murowanie bloczków, niestety około 12 przegonił ją natarczywy deszcz. Jeśli utrzyma się on do poniedziałku, to zobaczymy ją dopiero we wtorek. W tym momencie szukamy taniego dostawcy piasku zasypowego, będziemy potrzebować około 50 kubików... Jak do tej pory gdy się orientowałam, standardowa, dobra cena to  40 zł za kubik. Znalazłam jednak dwa miejsca, gdzie można jeden kubik piasku zasypowego kupić za 35 zł.
     Jeśli kogoś również interesują wymiary strzemion w zbrojeniu ław fundamentowych, tak jak Przemka, który napisał mi maila, to również podaję - 25cm x 25 cm. Pytajcie o co chcecie, jeśli będę w stanie, to chętnie pomogę i odpowiem. Zaznaczam, jednak że nie jestem specjalistką w tej dziedzinie, to co wiem - nauczyłam się pragmatycznie, na własnej skórze :) Przemku, powodzenia w budowie Twojego wymarzonego domku, trzymam kciuki za Ciebie i Żonę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz