niedziela, 23 maja 2021

Wycieczka do Gdańska, Kemping Bursztynowy Las, pływanie po Mołtawie oraz zwiedzanie zamku w Malborku

Trafiła nam się wyprawa do Gdańska, bo Mężuś miał tam w piątek rano zeznawać w sądzie jako świadek. Wobec czego spakowaliśmy się do kampera i wyruszyliśmy już we czwartek po południu. Zatrzymaliśmy się na cudownym kempingu Bursztynowy Las, między drzewami, przy placu zabaw, który był rajem dla naszych Chłopców.

Pierwszego dnia zrobiliśmy sobie mały spacerek nad morze, by powdychać jodu, pobudować babki z piasku i generalnie nacieszyć się slońcem.

Drugiego dnia wykorzystaliśmy okienko pogodowe i podjechaliśmy kamperkiem do centrum, gdzie wynajęliśmy łódkę z silnikiem i zwiedzaliśmy Gdańsk drogą wodną. Kapitan Grzegorz zabrał nas na nieznane wody:) Spełniło się ubiegłoroczne urodzinowe życzenie Nikosia.

Zabrałam ze sobą jak zwykle kwiaty...Tym razem bratki:) A mili panowie podstawili nam pod samego kampera drewniany stół z ławami, więc nie musieliśmy rozstawiać swojego.
Trzeciego dnia Grześ wpadł na genialny pomysł, by w drodze powrotnej do domu zwiedzić zamek w Malborku, co okazało się strzałem w dziesiątkę. Uwielbiam zamki, chłopcy też, a ten - największy na świecie, jest chyba najpiękniejszym zamkiem na jakim byłam. Polecam z całego serca. Dodatkowo otrzymaliśmy wielką zniżkę na Kartę Dużej Rodziny - bilety dla nas wszystkich wyniosły jedynie 48 zł, zamiast 90zł. A zwiedzać było co! Dowiedzieliśmy się, że już dawno temu było ogrzewanie podłogowe:) Zapraszam na fotorelację:)

I jeszcze na koniec krótki filmik:)

Obecnie nasza trójeczka przechodzi jakąś infekcję - kaszel, stan podgorączkowy u Chłopców i gorączka pod 38,9 u Zosi.

1. Wasze Dzieci to prawdziwi szczęściarze, bo mają mądrych, cudownych Rodziców.

2. Na zamku w Malborku byłam w wieku 5 lat, marzę aby jeszcze raz tam dotrzeć. Po Waszych minach widać, że to była kolejna udana wycieczka. Pozdrawiam

3. Widać, że to była udana wyprawa :) Piękne zdjęcia! Marzy mi się wypad takim kamperem.

4. Świetnie się podróżuje z tak miłą rodzinką. Mogę tylko powspominać moje wycieczki z dziećmi, szkoda że wtedy nie było Karty Dużej Rodziny, mam czworo dorosłych już dzieci.

5. Zamek w Malborku robi ogromne wrażenie. Zawsze jak odwiedzamy w wakacje Gdańsk to zajeżdżamy pozwiedzać :)