niedziela, 23 sierpnia 2015

Sesja brzuszkowa z Dominiką Sową

   Moja koleżanka całkiem z zaskoczenia napisała do mnie na Facebooku, czy nie chciałabym wziąć udziału w jej sesji brzuszkowej, ponieważ dziewczyna, która miała ją mieć odmówiła z powodu złego samopoczucia. Długo się nie zastanawiałam, bo marzyła mi się taka sesja, Tadzio będzie miał cudowną pamiątkę, my także, w dodatku całkowicie za darmo! Oczywiście z chęcią się zgodziłam i zaczęłam przeglądać ciuszki, jakie mam w szafie. Wiecie jak to jest, niby szafa pełna, a jak przyjdzie co do czego, to nic nie można znaleźć. Dominika miała swoje dokładne preferencje, więc starałam się sprostać jej oczekiwaniom. Z Grzesiem było o wiele łatwiej, wystarczyło dobrać odpowiednią koszulę i tyle...
   W końcu po kilku godzinach miałam już wszystko skompletowane i następnego dnia czarowałam pogodę, ponieważ dzień wcześniej lało jak z cebra. Dominika powiedziała, że potrzebuje choć trochę słońca, a jak na ironię tego dnia słońce nie było takie łaskawe jak przez całe lato... Jednak w godzinach sesji (15-17) słoneczko wyszło zza chmurki i wszystko poszło po naszej myśli. Pozowanie nie było takie łatwe, ale stanowiło świetną zabawę. Bardzo miło spędziliśmy czas.



















   Cudownie jest czuć ruchy Tadzia, to takie rozkoszne uczucie, chociaż czasami naprawdę boli, chłopak ma tyle siły! Ale uwielbiam czuć go pod dłonią, leżeć i patrzeć jak mój brzuch się porusza. Wtedy wiem, że sobie tego nie wyśniłam, nie wymyśliłam, że naprawdę wreszcie jestem w upragnionej ciąży i że będziemy już wkrótce szczęśliwymi rodzicami. Teraz tylko modlę się o to, aby Tadzio urodził się zdrowy, bo to jest najważniejsze.
  Jeśli chcecie zobaczyć inne zdjęcia Dominiki, zapraszam na jej stronę: 
http://dominikasowa.pl/ 

1 komentarz:

  1. Przepięknie wyglądasz Klaudusiu, a szczęście macie oboje wypisane na twarzach. Buziaki dla Tadzia:-)

    OdpowiedzUsuń