czwartek, 13 listopada 2014

Gładzie cd...jesienny spacer

   Poniżej drewno, o którym pisałam ostatnio. 3,5 m3 głównie buka i trochę brzozy. Ram z Grzesiem zbiliśmy taką oto zagrodę:) Gdy przyjdą deszcze przykryjemy czarną folią. Póki co drewno kąpie się w  słońcu.

    Wraz z Rodzinką wybraliśmy się na spacer do Puszczy. We wtorek pogoda była cudowna...cieplutko i słoneczko świeciło nad głowami. Puszcza przywitała nas mnóstwem pięknych barw.
W kilku miejscach  w Puszczy umieszczone są pomniki na cześć tysięcy ofiar, które w 1942 zostały zwiezione tu z okolicznych miast i wsi i rozstrzelane przez hitlerowskie wojska. Wśród nich także 8letnie dzieci...

 Kora mieniące się tyloma kolorami....
 A poniżej porośnięta przepięknie mchem... Mech ma w sobie coś, co mnie fascynuje. Takie mięciutkie poduszeczki zawsze przykuwały mój wzrok, odkąd byłam dzieckiem.

 A tu już nasze gładzie wapienne sobie schną. Rafał ma jeszcze dokończyć kotłownię, schody oraz obrobić drzwi wejściowe.


Za około 2 tygodnie będzie można zagruntować ściany pod malowanie.

9 komentarzy:

  1. malować jak macie jeszcze mokre ściany i nie ogrzewacie domu??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana, tynki robione były dwa miesiące temu (ponad), a warstwa gładzi to jakieś 2 mm, które szybko schną, bo nie są to gładzie gipsowe, tylko wapienne. A jak sama widzisz, temperatura i tak jest wiosenna, nie jesienna. Pozdrawiam

      Usuń
  2. kurka wodna a my sie zastanawialismy nad styczniem czy nie za wczesnie:) no moze w cale dobrze bedzie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna wyszła Ci ta fotka z tynkami :)))) Bajecznie, mroczne zamczysko, kamienie i te sprawy i bomba :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, ze nie tylko podwórko, ale i okolica u Was śliczna :)
    Oby pogoda nas jeszcze trochę porozpieszczała, by można bylo ze spacerow jak najdlużej korzystać...
    pozdrawiam serdecznie
    http://niekoniecznie-perfekcyjnej-dolcevita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesyłam pozdrowienia weekendowe :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Korzystajcie Klaudio z tej pięknej pogody i cieszcie się życiem:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trafiłam tutaj od Basi z "Pięć pór roku". i z przyjemnością będę popatrywać wasze zmagania przy budowie i urządzaniu domu. Ja mam już to za sobą, ale jeśli będę mogła w czymś pomóc to bardzo chętnie się podzielę. Co do farby Decoral (czytałam wcześniejsze posty) to potwierdzam, że warto ją wybrać. My również, ją stosujemy jeśli chodzi o ściany.
    To wspaniale, że umieściłaś zdjęcia pomników z puszczy, o takich miejscach nie możemy zapomnieć i dzięki że je pokazałaś.
    Nie mam google+ , a nie widzę tradycyjnej witrynki obserwatorów?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najpierw sprawdziłam czy Ty to Ty, potem czy nie napisałaś nowego posta... a teraz będę ochrzaniać :)))))
    Proszę mi tu szybciorem wychodzić z mysiej dziury i pisać dalej:))))) Świeczuszką zrobić nastrój, może nawet o jakimś miłym zapachu :)))))))
    No!! :)))))) Czekam na nowego posta :D Moc buziaków :D

    OdpowiedzUsuń