środa, 8 października 2014

Szpachlowanie regipsów dzień pierwszy oraz ogródkowe porządki.

  Wreszcie piękna pogoda, aż chce się uśmiechać czując to słoneczko. Nie wiem, czy Wy też tak macie, ale słońce napędza mnie do działania, daje mi siłę i motywację. Cokolwiek by się nie robiło, jeśli słońce tylko jest na niebie, jest łatwiej i przyjemniej. 
   Wzięłam się więc za kolejne zmiany miejsc roślinek. Na moim kopczyku wylądowały kolejne nasadzenia, tym razem z żurawki, smagliczki skalnej, zawciągu nadmorskiego, tawuła japońska i inne. Jest to kompletny eksperyment, zobaczymy jak roślinki zachowywać się będą w przyszłym roku, czy im takie stanowisko będzie odpowiadać i do jakiego stopnia się rozrosną. Planuję dołożyć kilka kamieni z drugiej strony (jak już je zdobędę wielkimi trudami, oczywiście:) ) oraz ładnie ogrodzić u dołu, również kamieniami.

Walka z chwastami w pełni... Tutaj warzywniak, po lewej stronie już odchwaszczony, a prawa strona jeszcze czeka.


Tu z kolei Wujek z Darkiem dzielnie szpachlują regipsy. Na razie zabezpieczone są wszelkie otwory i szpary, wtopiona jest też siatka.
A to już łazienka i zielone regipsy.
Taką piękną aleję brzózek mamy przed naszą działką. Zaczyna się już mienić ślicznymi kolorami. Czasem między brzózkami Teściowa znajduje kozaczki.
 Chciałam pokazać Wam jaka umywalka spodobała nam się do łazienki. Ta konkretna kosztuje jednak aż 780 zł, natomiast na allegro widziałam w podobnym stylu, za 200. Zdjęcie poniżej.
Ta druga jest jednak mniejsza

2 komentarze:

  1. Sporo pracy przed Wami, ale tez i wiele przyjemności, kiedy wszystko zaczyna nabierać wyrazu. My ten etap mamy już za sobą, bo od 13 lat mieszkamy na swoim, ale w ogrodzie ciągle jest co robić.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie wpadłam na to aby podczas budowania domu założyć już ogródek czy warzywnik a miejsca mieliśmy sporo. Wtedy przyjemniej jest przyjeżdzając i miejsce staje się takie bardziej bliskie. Widzę, że macie po sąsiedzku inne domki :)) My budowaliśmy się prawie w szczerym polu.

    OdpowiedzUsuń