sobota, 18 stycznia 2014

Ogrodowe marzenia - ciąg dalszy

   To może troszkę śmieszne marzyć już o ogrodzie, kiedy jeszcze nie stoi domek, ale chyba nic na to nie poradzę.
    Wczoraj natknęłam się na kolejną stronkę z przepięknymi rzeczami do ogrodu. Można się zakochać. Szkoda, że ceny nie były podane. Pokażę Wam co w szczególności mi się podobało.




Na allegro znalazłam drewnianą taczkę, kosztuje 110 zł (długość 130 cm, 40 cm wysokości) i wygląda tak:

Natomiast ostatnio, jak byłam na targowisku, zauważyłam przecudny wózeczek metalowy, idealny na kwietnik ogrodowy...ale kosztował 120 zł i troszkę było mi żal się z nimi rozstawać. Ponieważ jednak wciąż o nim myślę, postanowiłam go zakupić, jeśli jeszcze będzie w ten wtorek. Było to stoisko ze starociami, czasem można się natknąć na piękne, choć wcale nie tanie rzeczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz