poniedziałek, 16 września 2013

I po urlopie :(

   Tak szybko minął, jak zwykle. Ale przynajmniej dużo z Mężem odpoczęliśmy. Niestety w środku urlopu zadzwoniła moja szefowa z wiadomością dotyczącą kłopotów z przedłużeniem mojej umowy, tak więc zdaje się, że będę musiała rozglądać się za nową pracą. Zasmuciła mnie ta nowina, ale widocznie tak miało być, pewnych rzeczy nie przeskoczę. Tak więc na nowo wysyłam CV do różnych firm, może wreszcie uda mi się znaleźć stałą pracę, której będę mogła oddać serce (albo chociaż jego część, ponieważ większość i tak należy do mojego Męża:) ).
   Pozwalam sobie zamieścić kilka fotek z urlopu:)









 



A teraz...Okna. Mój kochany Mąż wysłał drogą mailową zapytanie o ofertę cenową do kilku firm. Do tej pory odpisała tylko jedna -OknoPremium. Tylko jedna firma spośród tylu wykazała się profesjonalizmem i przesłała nam ofertę stolarki okiennej przygotowaną na trzech profilach okiennych : Iglo 5, Brugmann ARTE oraz Brugmann BLUEVOLUTION.W wycenie uwzględniono stolarkę w kolorze białym, gdyż nie podaliśmy jaki nas interesuje (nasz błąd).  Stolarka została wyceniona w wariancie 2 szybowym U=1,0 (standardowym ) oraz 3 szybowym U= 0,5 - 0,7.

Tak więc poniżej zaprezentuję wszystkie warianty...

1. Brugmann Arte


2. Brugmann Bluevo


3. Iglo 5


Jak widać najdroższa wersja (bez okien dachowych, których musimy zakupić dwie sztuki to 17 065zł. Musimy spytać też jaka jest cena w przypadku brązowej stolarki...

To tyle na dzisiaj, pozdrowienia kochani.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz