sobota, 6 maja 2023

Zamek Tenczyn w Rudnie, Dolina Mnikowska, przejazd drezyną w Regulicach i winnica w Rybnej. KURNIK!

   Nasz pierwszy kamperowy weekend rozpoczął się fantastycznie i nawet nie musieliśmy daleko jechać, jedynie 40km od domu. Najpierw zwiedziliśmy cudowne ruiny Zamku Tenczyn w Rudnie, gdzie przewodniczka ciekawie opowiadała i oprowadzała nas po tym, co zostało z zamku. Pogoda była przepiękna. Później zwiedziliśmy pobliską Dolinę Mnikowską - piękny mieliśmy spacer, a na koniec przeżyliśmy wrażenia na przejażdżce drezyną - było niesamowicie, chociaż momentami ciężko, gdy trzeba było pedałować pod górkę. Na wieczór wróciliśmy na zamkowy parking, aby spędzić tu noc.

  Kolejnego dnia zaprosiła nas do siebie moja Przyjaciółka z bachaty i odwiedziliśmy wspólnie klimatyczną winnicę w Rybnej z obłędnym widokiem na Tatry. Piłam też przepyszne winko, wygrzewając się w słonku na leżaku. Było tak sielsko!







A to już z naszego rowerowego wypadu po Podłężu
Na targu staroci kupiłam Zosi takie piękne autko:

Mój Tadzio, elegancik

I mam nareszcie swój kurnik! Pan stolarz go zbudował, a ja zakupiłam sobie 6 kurek - 3 zwykłe nioski i 3 zielononóżki. Każda otrzymała imię: Kasia, Basia, Dorotka, Bożenka, Marzenka i Ewa.










Nieustannie dumna jestem z moich Dzieci, że nie śmiecą, a wręcz zbierają po innych...

Częstym gościem w naszym ogrodzie jest jeż:) Bardzo nas to cieszy, kochamy zwierzaczki






2 komentarze:

  1. Kolejna świetna wyprawa za Waszą wspaniałą rodzinką. Mnóstwo atrakcji, a i pogoda pięknie dopisała.
    Kurniczek cudny i mi się marzy, jednak ogranicza mnie brak miejsca i cóż... mogę sobie tylko pomarzyć ;))
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U Was jak zwykle wiele się dzieje i spędzacie bardzo intensywnie czas. Piękna ta Twoja hodowla kur. Czy będzie się ona rozrastać? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń