środa, 21 sierpnia 2019

Akcja warta udostępnięnia... Pomóżmy dzieciakom

Kochani dobrzy ludzie z mojego bloga, chciałam Was prosić o drobną pomoc. Akcja opisana jest przez moją blogową przyjaciółkę, Karolinę, na jej stronie:
Jeśli ktoś z Was mógłby wysłać kartkę z życzeniami do któregoś z trzech dzieciaczków, będę uradowana. Każde z nich jest chore...Nieuleczalnie. Każde walczy dzień w dzień ze swoimi ograniczeniami i nie poddaje się. Wielki szacunek i podziw dla Rodziców tych dzieciaczków, to im należą się medale za cierpienie serca, jakie każdego dnia w sobie noszą.
   Oprócz kartek można inaczej wspomóc, przynajmniej jednego z nich - Oliwierka. Jeśli jesteście choć trochę utalentowani, to przyślijcie swoje prace o tematyce "Kociaki" na jego adres. Później zorganizowany będzie bazarek, a pieniądze zasilą konto Oliwierka i pomogą mu zakupić leki. Ja już dziś wysyłam 4 pluszaczki uszyte przez mnie.
   Proszę, nie bądźcie obojętni!

2 komentarze:

  1. Zaraz kieruję się na wspomnianą stronkę- też coś chcę dołożyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Klaudio :). Mam nadzieję, że to dobro powróci do Ciebie ze zdwojoną siłą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń