środa, 5 lutego 2014

Oferty dachówki oraz inne:)

   Witajcie kochani.
   Wczoraj byłam w kinie na polskim filmie "Pod mocnym aniołem". Wierzcie lub nie, ale wychodząc z sali kinowej czułam się po prostu pijana. Było mi niedobrze i kręciło mi się w głowie - prawdopodobnie ze względu na specyficzne, pełne wirowania ujęcia głównego bohatera. Film ciekawy, ale bardziej typu dramat, daje do myślenia i sprawia, że doceniamy brak problemów alkoholowych w naszym życiu. Nie jest łatwo uwolnić się od tego nałogu. Trzymam kciuki za te osoby, które chcą i próbują...

   No tak, ale nie taki tytuł jest tego posta:) Pogoda robi się coraz lepsza, więc przymierzamy się coraz bardziej do rozpoczęcia budowy. Kilka więc rzeczy:
   Pan z Tauronu dzwonił do Męża, mówiąc, że chce przyjechać i zobaczyć działkę i zabrać się do realizowania przyłączy już niedługo. Cieszymy się, bo będziemy mieć już prąd z głowy. Nie cieszymy się, ponieważ to oczywiście wydatek. Ale coś za coś, prawda?
   Zakupiłam tablicę budowlaną (koszt 30zł), dowiedziałam się również co należy zrobić przed rozpoczęciem budowy. Najpóźniej 7 dni przed planowaną budową należy złożyć zawiadomienie do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego, wraz z kserokopią decyzji pozwolenia, strony tytułowej dziennika budowy oraz oświadczeniem Kierownika budowy o przyjęciu obowiązków kierowania budową. Tak więc jakoś niedługo będziemy się umawiać z poleconym nam przez Teścia Kierownikiem budowy.
   Korzystając z czasu, porozsyłałam zapytanie o ofertę cenową na dachówkę Creatona. Odpisały mi dwie firmy do tej pory. Jedna z nich - Dekke zaproponowała Creatona Harmonikę brązową za 17623,36zł (w porównaniu z Maksbudem - 18395,02zł wychodzi korzystniej i dodatkowo można negocjować cenę). Druga firma zaproponowała zamiennik, ponieważ nie mają Creatona w ofercie - propozycja to dachówka Tondach Holenderka brąz glazura za 14807,49zł. Jest to firma austriacko-czeska, dają 33 lata gwarancji. Wszystkie ceny oczywiście już za komplet - dachówka plus dodatki.
    Tak wygląda ta dachówka:
  
   Teraz więc siedzę na różnych forach i czytam opinie o tej właśnie dachówce...Do Creatona nie mam zastrzeżeń, bo to Mercedes wśród dachówek, ale mając na uwadze znacznie lepszą cenę Holenderki zastanawiam się, co warto wybrać... Może ktoś z Was ma doświadczenie z dachówkami? Wiele osób wybiera również Ruppo. Braas jest także dobrą marką.
   Wciąż czekam na dalsze oferty cenowe, zobaczymy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz